MTV “Sedetik Lebih” – Anuar Zain (1:49 Min)


OST Hikayat Merong Mahawangsa – Sedetik Lebih oleh Anuar Zain

English Version

Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu

EDRY ABDUL HALIM
KRU Publishing Sdn Bhd

Vodpod videos no longer available.

This entry was posted in Koleksi VodPod and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to MTV “Sedetik Lebih” – Anuar Zain (1:49 Min)

  1. Saya amat mengemari cerita yang bercorak epik dan saya telah menonton cerita ini dan saya amat berpuas hati. pada saya, perjalanan ceritanya kemas tersusun, kru berjaya menghidupkan watak orang melayu bugis yang gemar berkelana menggunakan kapal kecil. dan juga berjaya menonjolkan zaman pertengahan.

    nota: terima kasih kepada inaiputih kerana pernah menggunjungi blok saya.

  2. Pingback: Anuar Zain – Sedetik Lebih (Full version with lyric) | Komentar Umum Inaiputih

Tinggalkan Jawapan

